Четвер, 25 Квітня, 2024
Home Blog Page 2

Лунін в основі: Анчелотті дав воротарю шанс проявити себе в Ла Лізі

0

Анчелотті повірив у Луніна: воротар вийшов в основу “Реалу” проти “Вільярреала”.

Вже у січні на “Реал” очікує важливий матч у рамках півфіналу Кубка Іспанії. Підопічні Анчелотті позмагаються з “Атлетіко Мадрид”. Знайти вигідні коефіцієнти на цей матч можна у БК Vbet. Укласти парі там може тільки зареєстрований беттор, все про реєстрацію у Vbet розповіли тут

Карло Анчелотті, головний тренер “Реала”, ухвалив рішення дати українському воротареві Андрію Луніну новий шанс в основному складі на минулому матчі чемпіонату Іспанії проти “Вільярреалу”.

Подібне рішення було викликане незадовільним виступом воротаря “Реала” Кепи Аррісабалаги у матчі Ліги чемпіонів. У грі, яку “Реал” виграв з рахунком 3:2, Кепа в деяких моментах демонстрував нервозність та невпевненість.

Лунін цього сезону провів 6 матчів у Ла Лізі, у трьох з них зберігши свої ворота неушкодженими. Анчелотті високо оцінив клас українського воротаря, зазначивши, що клуб радує наявністю двох таких талановитих голкіперів. Ймовірно, тренер вирішив використати постійну ротацію на цій ключовій позиції, надаючи кожному з воротарів шанс виявити свою майстерність.

Слід додати, що поєдинок пройшов у неділю, 17-го грудня, на стадіоні “Сантьяго Бернабеу”. Матч завершився з рахунком 4:1 на користь підопічних Анчелотті. 

Лунін настільки вражає свого головного тренера в іспанському клубі, що Карло Анчелотті роздумовує про те, аби пролонгувати контракт з українцем до 2028 року. Андрій достойно проявив себе у команді, тож тренер не жалкує давати йому більше ігрового часу.

Революція в трансляціях: УПЛ ТВ представляє інноваційний проект

0

У світі українського футболу виникають нові перспективи завдяки унікальній пропозиції – УПЛ ТБ, створення якого було обговорено на останніх зборах учасників Української Прем’єр-ліги.

Слід додати, що 18-й тур Української Прем’єр-Ліги розпочнеться 24-го січня. Наразі не існує єдиного каналу, де можна було б переглянути трансляції матчів. Одні з представників трансляцій це канали 2+2, УНІАН, або ж власті плейлисти Ліг. Переглянути приємні ставки на українську лігу можна у популярній БК Мелбет. Аби зручніше переглядати варіанти коефіцієнтів та найближчі матчі, слід скачати Мелбет на смартфон.

Нагадаємо, що минулого літа виникла складність у досягненні угоди між клубами щодо єдиного формату трансляцій чемпіонату України. В результаті більшість матчів першої половини сезону транслювалася на платформі Megogo, тоді як решта клубів використовувала свої YouTube-канали для мовлення.

Згідно з інформацією від порталу ТаТоТаке, на останніх зборах УПЛ було представлено проект УПЛ ТБ у форматі лінійного каналу з міжнародним охопленням. Значним кроком уперед стало партнерство із закордонними постачальниками контенту – Setanta та DAZN.

Основні положення проекту включають:

  • розповсюдження каналу як усередині України, так і за її межами;
  • наявність телеканалу з реєстрацією в Україні для онлайн-трансляцій через Інтернет;
  • створення власного мультиплатформенного OTT-сервісу з ексклюзивними трансляціями та додатковим контентом.

За непідтвердженою інформацією, на даний момент за такий формат УПЛ ТВ висловилися 10 клубів, підтримавши ідею новаторського підходу до трансляцій футбольних матчів. Цей проект не лише обіцяє значно покращити досвід перегляду для вболівальників, а й піднімає стандарти щодо трансляцій в українській футбольній спільноті.

Перегляд трансферних тактик: шлях до успіху у світі футболу

0

У світі футбольного спорту трансферна політика керівництва клубів стала визначальним чинником їхнього розвитку. 

В останні десятиліття, коли футбол затвердив свою позицію як головного виду спорту, стратегії із залучення нових гравців до команди зазнали змін. Слід зазначити, що трансферна політика зазнала значних змін не тільки у світі футболу, але й у інших командних видах спорту, такі як баскетбол чи хокей. Щоб не пропустити актуальних новин з хокею, слід перейти на сайт Vseprosport. Розглянемо, які тенденції формуються нині та які пріоритети висувають перед собою провідні футбольні клуби.

Ера суперзірок: коли всі зірки у твоїй команді

Довгий час основним стратегічним пріоритетом для великих клубів було придбання всіх помітних зірок на ринку. Цей підхід, звичайно, приваблює вболівальників та створює додатковий інтерес до ставок на матчі клубу у букмекерській конторі. Однак, як показує досвід, наявність великої кількості зірок не гарантує автоматичного успіху та завоювання трофеїв.

Вишуканий приклад – ПСЖ. Незважаючи на придбання зірок зі світовим ім’ям, команді так і не вдалося виграти Лігу чемпіонів, залишаючись у тіні своїх амбітних цілей.

Нова стратегія: молодість та перспектива

У 2023 році ПСЖ змінив свою трансферну стратегію, зосередивши увагу на молодих та перспективних гравцях. Замість купувати утрировані зірки, клуб підписав контракти з молодими талантами, такими як Вітінья (22 роки), Уго Екітіке (20 років) та Норді Мукіеле (24 роки). Це не лише знизило витрати на трансфери, а й надало клубу можливість розвивати свою команду у довгостроковій перспективі.

Сучасні футбольні клуби змушені адаптуватися до динаміки та економіки футбольної індустрії, що змінюється. Підходи до трансферної політики еволюціонують, і клуби, осмислено обираючи свою стратегію, прагнуть сталого успіху у майбутньому. 

ПСЖ та інші клуби, переосмислюючи свої пріоритети, показують, що у пошуку балансу між зірками та молодими талантами полягає ключ до футбольного процвітання. 

Стародавній човен-довбанка: історія унікальної знахідки з Рівненщини

0

Дубовий човен-довбанка, знайдений у річці Случ поблизу Березного, став справжнім надбанням парку історичної реконструкції «Оствиця». Науковці встановили, що вік знахідки понад 400 років. У давнину цим човном могли перевозити деревне вугілля або дьоготь.

Дістати знахідку вдалося лише під час другої спроби, адже човен виявився дуже важким та ще й 10 метрів завдовжки. Довелося задіяти понад три десятки людей. Детальніше про унікальний засіб пересування водними шляхами, знайдений на Рівненщині, дізнавайтеся далі на сайті rivne-future.com.ua.

Човен-довбанку дістали з другої спроби

Човен-довбанку, який виготовлений із цільного стовбура дерева, виявили у водах річки Случ в 2019 році. Того ж року у листопаді знахідку вперше спробували дістати з води. За цю справу взялися двоє людей у спеціальних гідрокостюмах. Та перша спроба дістати човен зі Случа виявилася невдалою. На заваді стала не лише прохолодна осіння погода, а й габарити човна про які дослідники на той момент не мали уявлення.

Виявилося, що довжина знахідки 10 метрів, а вага приблизно 3 тонни. Тому керівник парку історичної реконструкції «Оствиця» Юрій Ойцюсь, якому жителі Березного і розповіли про човен на дні Случа, разом з однодумцями вирішив дочекатися кращої нагоди, щоб підняти човен.

Другу спробу підняти 10-метрову довбанку з замуленого дна Случа ентузіасти зробили на початку вересня 2020 року, обравши погожу теплу днину. Та і людей цього разу задіяли більше – майже чотири десятки. Допомогти зголосилися березнівські рятувальники, надавши спеціальну техніку.

Щоб підняти історичну знахідку, волонтери посеред річки утворили яму, з якої спеціальною помпою викачали воду. А далі працювали над тим, щоб викопати човен із піску.

Знахідку одразу дослідили археолог та майстер з обробки деревини. Вони підтвердили, що це дійсно човен-довбанка. Такі плавзасоби виготовляли з часів Київської Русі і до початку XX століття. Щоправда, визначити «на око», якій вік знахідки було важко. Для цього був потрібен спеціальний аналіз деревини.

Однак, спираючись на перші спостереження, ентузіасти вирішили, що знахідці понад 100 років. Пізніше виявилося, що вони помилилися – човен, знайдений на Березнівщині, таки значно старший.

Експерти визначили вік знахідки

На початку грудня 2020 року експерти назвали приблизний вік, знайденої дубової довбанки. Експертизу зробили у Києві. Згідно їх висновків, човен був виготовлений приблизно наприкінці XVI-на початку XVII століття. Тобто, на момент, коли човен витягнули з дна Случа, йому було понад 400 років.

Історичну знахідку законсервували у парку «Оствиця», який знаходиться на березі Басового Кута у Рівному. Станом на 2021 рік цей плавзасіб був єдиним автентичним човном у парку.

За словами керівника «Оствиці», у давнину знайденим човном могли перевозити деревне вугілля або дьоготь. Щоправда, він вважав, що, скоріше за все, цей човен тягли волоком, адже він дуже масивний.

«Напевно, його тягли волоком. Тому що він насправді дуже важкий. Це довжелезна 10-метрова дубова колода з товстим дном, стінки тонші тільки. І плюс носова і кормова частини теж дуже масивні», – розповідав Юрій Ойцюсь.

Волонтери «Оствиці» мали певні плани на історичну знахідку. Планувалося зробити металевий каркас довбанки, щоб показувати відвідувачам парку, як колись він виглядав. Також у планах було зробити навіс, щоб довбанка зберігалася під ним та була доступна для огляду.

Варто зазначити, що в парку історичної реконструкції «Оствиця» довбанка з Березнівщини була не єдиною (хоч і єдиною автентичною). Були також і нові човни, реконструйовані на основі збережених у музейних установах. Практично майже щороку рівненська «Оствиця» поповнювалася новими човнами, виготовленими людьми, які мали до них шалений інтерес.

Втім, довбанка, піднята з дна Случа, стала справжнім цінним надбанням для Оствиці, адже такі знахідки трапляються нечасто.

Триколісне диво: як житель Вараша створив унікальний міні-автомобіль

0

У 2021 році на вулицях міста-супутника Рівненської АЕС – Вараша з’явилося триколісне диво. Міні-автомобіль викликав щирі посмішки та захоплення у мешканців містечка. Виявилося, що його власноруч сконструював один із працівників атомної електростанції – Андрій Буткевич.

Винахідник оснастив свій автомобіль електродвигуном потужністю 2 к.с., з можливістю розгону до 35 км/год. Цього Андрію Буткевичу було достатньо, щоб їздити на своєму винаході в маркет або на ринок за продуктами. Детальніше про розробку мешканця Вараша – читайте далі на сайті rivne-future.com.ua.

Майструвати любив з дитинства

Андрій Буткевич ще у ранньому віці розпочав конструювати різні прилади. Крім цього, відвідував заняття радіотехнічного гуртка. У дорослому віці майбутній винахідник влаштувався працювати інженером радіотехнічної лабораторії в цех радіаційної безпеки Рівненської АЕС.

Одного разу пан Андрій загорівся ідеєю сконструювати невеличкий економічний транспортний засіб, який вміщав би одну-дві людини. Його мрія здійснилася! Щоправда, довелося для цього плідно працювати.

Робота над міні-автомобілем

Працював пан Андрій над міні-автомобілем не сам, а разом з однодумцями. Проте, хто входив до його команди розголошувати не хотів. Жартував, що здібних професіоналів переманюють швидко, тож імена своїх помічників вирішив тримати у секреті.

Мешканець Вараша зізнавався, що саму ідею створення такого авто запозичив у іспанців.

«Натрапив на один іспанський проєкт. Ми у них позичили цю ідею. Зрозумів, що треба працювати і собі зробити такий проєкт», – розповідав винахідник.

Разом з однодумцями Андрій трудився над майбутнім винаходом упродовж року. Спочатку були обговорення, а далі розробники перейшли до дій. Закупили повністю екологічно чисті матеріали. Наступним кроком було креслення, а потім конструювання автомобіля.

Кузов авто виготовили з фанери, а на даху машини встановили сонячні панелі для підзарядки тягової батареї. Машину оснастили трьома колесами, які винесені окремо від кузова. Є також камера заднього виду, система рекуперації енергії і ручне гальмо стоянки.

Заднє колесо міні-автомобіля провідне: в його маточину винахідники вбудували електродвигун потужністю 2 к.с., з можливістю розгону до 35 км/год. Через малу потужність двигуна винахід пана Андрія не довелося реєструвати.

Як же ж винахідник назвав своє «дітище»? Якоїсь оригінальної назви чоловік одразу не придумав. Розповідав, що робоча назва винаходу «МЕМ-01», тобто, «міні-електромобіль перша версія».

Винахідник особисто їздив на своєму автомобілі. Розповідав, що він для нього зручний. Їздив на своєму винаході на закупи на ринок або в маркет.

Загалом, автомобіль «МЕМ-01» міг перевозити двох осіб. За словами інженера, якщо в автомобілі, крім водія нікого немає, тоді в салоні можна вмістити два мішки картоплі.

Яскравий жовто-зелений міні-автомобіль звичайно, що привертав увагу мешканців Вараша. Ще б пак, таке триколісне диво не щодня побачиш! «МЕМ-01» навіть хотіли купити у варашського майстра, однак він твердо вирішив, що перший екземпляр не продається ні за які гроші.

У майбутньому винахідник планував вдосконалювати свою розробку.

Тим часом жителі Вараша хвалили винахід пана Андрія та говорили, що цей міні-кар те, що треба для невеличкого міста.

«Просто супер! Чудово для однієї людини», – ділилися своїми враженнями містяни.

Немало позитивних відгуків було і серед користувачів соціальних мереж. До слова, про триколісний винахід жителя Вараша писали не лише місцеві ЗМІ, а й всеукраїнські. Ось так завдяки своїй ідеї і таланту Андрій Буткевич гучно заявив про себе на всю країну. І хто знає, можливо, його історія надихне когось діяти та реалізовувати свою мрію.

Винахідливі мешканці області: історія чоловіка з Рівненщини, який самотужки змайстрував вертоліт

0

Хто хоче – той шукає можливості, а хто не хоче – відмовки. Ця фраза влучно описує конструкторське звершення жителя селища Рафалівка, що у Вараському районі, Олександра Войтовича. Чоловік разом зі своїм батьком змайстрували легкий гвинтокрил, використовуючи для цього, як авіаційні матеріали, так і підручні засоби.

Як розповідав конструктор-аматор, він все життя мріяв літати. І майже в 40 років дитяча мрія Олександра Войтовича здійснила. Про шлях до мрії, клопітку працю та власні інновації в проєктуванні та розробці вертольоту – читайте далі на сторінках сайту rivne-future.com.ua.

Мріяв літати з раннього дитинства

Конструктор-аматор з села Рафалівка Олександр Войтович ще в дитячі роки мріяв піднятися в небо. За шкільною партою часто малював вертольоти, поки його однокласники вчилися. А ще з дитинства любив майструвати: власноруч зібрав велосипед, коли підріс, то зробив мотоцикла, а потім взявся за автомобілі.

Напевно, як-то кажуть, «гени брали своє», адже батько Олександра – Володимир Войтович за професією інженер-механік, чоловік все своє життя постійно щось ремонтував, збирав та навіть сконструював невеликий трактор для домашніх потреб.

Що ж до Олександра, то він після школи подався вчитися до Рівненського інституту водного господарства на механічний факультет. У 2021 році, коли всі дізналися про винахід чоловіка, він працював слюсарем в цеху з ремонту турбінного устаткування Рівненської АЕС.

Коли і як з’явилася бажання сконструювати свій вертоліт? За словами Олександра, він просто поставив собі мету і наполегливо йшов до неї. Працювати над гелікоптером почав у 2019 році. Спирався виключно на книжки з авіаконструювання, а от в Інтернеті, зокрема, в YouTube нічого цінного по темі не знайшов. Головним помічником і порадником Олександра у процесі роботи був його батько Володимир Макарович.

Олександр зізнавався, що якогось повного креслення конструкції майбутнього літального апарату не було. Креслив лише частково якісь деталі вертольота, а ось загальну картину тримав у голові.

Авіаційна техніка потребує якісних і надійних матеріалів

Виявляється, власноруч зробити гвинтокрил – це задоволення не з дешевих. Найдорожчі деталі у вертольоті Олександра – це двигун і лопаті. Останні конструктор встановив від справжнього радянського вертольота «КА-26». Їх обрізали і вдосконалили. Одна така лопать обійшлася винахідну в $1 тис. Недешево обійшлися і заклепки. Спочатку пан Олександр взяв алюмінієві, однак потім зрозумів, що під час руху вони не витримають вібрацій, тому їх повністю замінили на дорогі зі сталі.

Двигун чоловік поставив потужністю 80 кінських сил – від автомобіля «Honda Civic», редуктор від «Ford Sierra», а радіатор від «Газелі». Сидінням пілота слугувало звичайне офісне крісло. А деякі інші деталі конструктор разом з батьком виготовляв самотужки на токарному станку в гаражі. Пригодилися і підручні засоби, наприклад, довгими трубками вдовж хвоста слугували деталі з медичних нош.

Загалом, конструкція вертольота становила 300 кілограм. На літальному апараті Олександра Войтовича з Рафалівки за розрахунками можна було піднятися на висоту 2 тис. кілометрів.

«Розумію, що відчував Ігор Сікорський»

Від ідеї до втілення минуло два роки наполегливої роботи. Перше випробування конструктор провів влітку 2020 року на полі у своїй рідній Рафалівці. Однак воно виявилося невдалим – пан Войтович не зміг піднятися у повітря на власноруч сконструйованому літальному апараті. Врахувавши всі помилки, чоловік разом з батьком взявся за вдосконалення гелікоптера.

Весною 2021 року конструктор-аматор вирішив вдруге спробувати піднятися в небо на власному вертольоті. І цього разу в нього все вдалося. Розповідав, що як тільки апарат відірвався від землі, адреналін почав зашкалювати, а ще його переповнювала неймовірна радість. Ще б пак, адже мрія дитинства здійснила.

«Тепер я розумію, що відчував видатний авіаконструктор Ігор Сікорський, коли винайшов свій перший гелікоптер і почав літати», – ділився своїми враженнями після першого польоту Олександр Войтович.

Відтоді майже щонеділі у теплу пору року винахідник привозив свій літальний апарат на автомобільному причепі в поле, перед вильотом оглядав його та піднімався у небо.

До слова, влітку 2021 року пілот-аматор взяв участь у фестивалі-виставці саморобних літальних апаратів. Захід проходив на території Черкащини. Винахідник з Рівненщини став єдиним, хто продемонстрував вертоліт. А ще він став переможцем конкурсу.

На жаль, офіційно задокументувати гвинтокрил було неможливо, адже він не відповідав стандартам літального апарату. Все тому, що всі матеріали мають бути авіаційними. Проте винахідник не засмучувався. У планах чоловіка було створити повноцінний тримісний вертоліт, на якому можна було б безпечно пролетіти з точки А в точку Б.

Конструктор-аматор також був гордістю для своїх доньок – Катерини та Анастасії. «Тільки у нас є свій власний вертоліт»: радісно говорили дівчата та пишалися своїм татом-винахідником.

Що потрібно зробити, щоб грати безкоштовно в Goxbet?

0

Популярність онлайн-автоматів не падає. У мережі є велика різноманітність казино. Чудово себе показало Гоксбет. Інтерфейс кількома мовами, для гри можна використовувати три валюти – гривня, долар і євро. Популярності казино має багато бонусів, швидким висновком зароблених коштів з рахунку. Не варто забувати про ігрові автомати безкоштовно онлайн. У каталозі https://9goxbet.com/gameGroup/free-games представлені ігри в які можна грати в демонстраційному режимі на віртуальні гроші. Немає будь-якого ризику програти реальні гроші, не потрібно постійно турбуватися за свій банкрол. Відмінний варіант для тих, хто бажає ознайомитись з функціональними можливостями казино та виробити початкову виграшну стратегію.

Безкоштовні ігри

Казино онлайн ігрові автомати без реєстрації поділяються на нові, популярні, з мінімальною ставкою від 1 гривні, книжки, тематичні. Відрізняються один від одного за кількістю осередків у лініях, за створюваною картинками атмосфері, за коефіцієнтом віддачі зроблених ставок. Точно заслуговують на вашу увагу наступні ігрові автомати України:

  • Ultra Fresh, велика кількість бонусів, за рахунок них можна кілька разів продовжувати ігрову сесію;
  • Book of Ra Magic, знайдіть магічні артефакти в єгипетських гробницях;
  • 20 Super Hot HTML5, неймовірна феєрія фарб;
  • Rooster Fury, оригінальні картинки в осередках нікому не дадуть нудьгувати;
  • Dia De Los Muertos, багатолінійний оригінальний сюжет із чудовим звуком;
  • 243 Crystal Fruits, збирайте лінії із соковитих фруктів та заробляйте;
  • Lucky Hot, частина ставки відправляється до спеціального виграшного фонду;
  • Book of Santa, тематичний слот, без подарунків ніхто не піде;
  • 20 Dazzling Hot, один із найдинамічніших автоматів;
  • Book Of Fate, класичний слот на новому движку з оновленою графікою.

Безкоштовні ігри в Goxbet-кращі умови

Щоб від ігор казино онлайн безкоштовно отримати максимум задоволення, передбачено кілька вигідних бонусів – безкоштовні обертання з мінімальною ставкою в слоті Hit Slot 2021, збільшення депозиту на 200 відсотків при першому поповненні, на 10% при другому та подальшому зарахуванні коштів. 

Детальні умови ви можете знайти в однойменному розділі на офіційному сайті Goxbet, він виконаний у класичному стилі в темному оформленні без будь-яких дратівливих динамічних елементів. За наявності питань перейдіть до розділу контактні дані, клацніть за формою зворотного зв’язку та введіть коментар для адміністратора. Робота служби технічної, інформаційної підтримки у цілодобовому форматі.

Історична атракція, або цікаве про найстаріший тролейбус України з Рівного

0

Грудень 1974 року. На вулиці Рівного вперше виїхав «рогатий» транспорт. Одразу 20 чехословацьких тролейбусів Škoda почали рух з майдану Незалежності. Для міста той день був справжнім святом, пише rivne-future.com.ua.

Вірою й правдою служили рівнянам витривалі тролейбуси моделі Škoda 9Tr, аж допоки не стали застарілими та раритетними. На початку XXI століття вони перетворювалися на музейні експонати у європейських країнах, «списували» їх і в українських містах. Проте у Рівному ще станом на 2018 рік курсувало 8 таких тролейбусів, а один із них згодом перетворився на свого роду «музей на колесах». Про нього і піде розповідь далі.

Дещо про модель Škoda 9Tr

Модель тролейбуса Škoda 9Tr випускалася чехословацьким підприємством «Škoda-Ostrov» з 1960 по 1982 рік. Ці моделі експлуатувалися у різних країнах, однак найбільше їх зустрічалося на теренах держав, які входили до Радянського Союзу.

Моделі Škoda 9Tr були з двома або трьома дверима ширмового типу. Найбільше тролейбусів зі згаданого модельного ряду – 1220 курсувало по Києву. Починаючи з кінця 1980-х років, тролейбуси Škoda 9Tr почали поступово замінювати, а після відновлення Україною незалежності цей процес прискорився.

У Рівному тролейбуси моделі Škoda 9Tr вперше вийшли на свої маршрути у грудні 1974 року. Для багатьох містян поява «рогатого» транспорту на вулицях рідного міста стала справжнім святом. Тодішній тролейбусний парк у місті налічував 20 одиниць Škoda 9Tr.

«Музейний експонат» на колесах

Йшли роки, а за ними десятиліття. З часом Škoda 9Tr ставали застарілими та несучасними – їх, як уже згадувалося, замінювали на нові тролейбуси. Чомусь так склалося, що Рівне найдовше з українських міст не могло розпрощатися з чеськими тролейбусами марки Škoda 9Tr. Це пояснювалося низкою причин.

Та, напевно, однією з найголовніших було те, що Škoda 9Tr зарекомендувала себе, як дійсно дуже надійна машина. Чимало водіїв, які роками проїздили на тролейбусі даної моделі, називали його найбільш надійним та витривалим.

Тож не дивно, що станом на 2018 рік у нашому місті курсувало 8 таких тролейбусів, а один із них був службовим. А 30 листопада 2020 року у Рівному відзначили 60-річчя експлуатації тролейбусів Škoda 9Tr.

У 2020 році шпальти місцевих та всеукраїнських видань майоріли інформацією про те, що вулицями Рівного курсує унікальний тролейбус – той самий Škoda 9Tr, який першим вийшов на маршрут у далекому 1974 році. Раритетний Škoda 9Tr привертав увагу мешканців інших міст та навіть іноземних туристів, адже у європейських країнах такі тролейбуси стали музейними експонатами. Іноземці навіть скуповували їх, аби представляти, як цінний  історичний об’єкт.

Зокрема, у вересні 2021 року екскурсію Рівним на найстарішому тролейбусі в Україні замовили гості з Німеччини. Один із туристів – Паскаль Шютце з Постдама спеціально приїхав до Рівного, щоб побачити тролейбусні лінії, які у його рідному місті закрили ще у 1995 році, а також раритетний Škoda 9Tr, який був на ходу.

Реставрація тролейбуса

У 2023 році легендарний рівненський Škoda 9Tr реставрували практично до заводського стану. Спеціально для цього замовляли оригінальні запчастини з Чехії та з інших країн. Рівнянам залюбки допомогли, адже тролейбус став надбанням не лише Рівного, а й всього світу.

Капітальний ремонт транспортного засобу тривав близько пів року, Загалом на його оновлення знадобилося 500-600 тис. гривень.

Після оновлення тролейбус-легенда більше не виходив на рейсові маршрути, однак був доступний для приватних замовлень. Та головною місією раритетного транспортного засобу відтоді стало збереження історичної спадщини Рівного та привернення уваги туристів до нашого міста. Варто зазначити, що з цим чеський Škoda 9Tr непогано справлявся.

Рицинова олія для росту волосся: чому цей засіб повинен бути в домашній аптечці?

0

Чи чули ви раніше про такий засіб як Рицинова олія? А знаєте чому саме він повинен бути в кожній домашній аптечці? Детальну інформацію про Рицинову олію ви можете вивчити на сайті Аптеки 911, а у нашій статті ми розповімо, як за допомогою цього засобу можна стимулювати ріст волосся.

Рицинова олія для шкіри та волосся 

Касторка, або рицинова олія – це чудовий засіб для зволоження та живлення шкіри. Рицинова олія входить у склад багатьох косметичних засобів. Креми та маски з касторкою позитивно впливають на стан шкіри, зокрема вони розгладжують зморшки, покращують колір обличчя, борються з постакне, сухістю та лущенням шкіри.

Крім цього, рицинова олія є чудовим засобом для догляду за волоссям. Регулярне застосування касторки дозволяє зміцнити волосяні цибулини, покращити структуру волосини та позбутися сухості кінчиків. Рекомендуємо додавати рицинову олію в шампунь або маску для волосся та використовувати засіб звичним способом. 

Рицинова олія також сприяє росту брів та вій, тому сміло наносьте засіб для того, щоб мати гарні, доглянуті та густі брови. Загалом як доглядовий засіб рицинову олію можна використовувати у наступних цілях:

  1. Зволоження та живлення волосся. Рицинова олія допомагає зволожувати та живити волосся, зменшуючи сухість і ламкість.
  2. Підсилення волосини. Рициновій олії приписують властивості, які можуть допомогти покращити структуру волосся і зробити його сильнішим.
  3. Використання рицинової олії допомагає у боротьбі з виснаженням волосся та захищати його від впливу навколишнього середовища.
  4. Зволоження шкіри. Рицинова олія є чудовим засобом для зволоження сухої шкіри тіла, особливо на ділянках зі схильністю до сухості.
  5. Рицинову олію можна використовувати як засіб для регулярного догляду за шкірою обличчя для зменшення сухості та покращення текстури шкіри.
  6. Рицинова олія має густу консистенцію, що робить її ідеальною для масажу шкіри, допомагаючи розслабити м’язи та покращити циркуляцію крові.

На перший погляд здається, що рицинова олія – це засіб, який можна застосовувати виключно у косметичних цілях. Однак насправді цей препарат є мастхевом у домашній аптечці. 

Рицинова олія – мастхев у домашній аптечці 

Рицинова олія – це також доволі популярний проносний засіб абсолютно натурального походження. Це доволі ефективний препарат, який призначають при запорах, харчових отруєннях, інтоксикаціях, недостатній пологовій діяльності, опіках, трофічних виразках тощо. 

Як проносний засіб рицинову олію використовують для очищення кишечника перед різними діагностичними процедурами. Крім цього, препарат є доволі ефективним у боротьбі з папіломами та бородавками. Часто рицинову олію призначають для лікування геморою.

Як засіб для догляду за шкірою, рицинову олію використовують для боротьби з мозолями, тріщинами на стопах та надмірною сухістю шкіри. У загальному спектр використання рицинової олії доволі широкий. Цей засіб точно повинен бути в домашній аптечці.

Замовити рицинову олію за найнижчою ціною ви можете на сайті аптеки “Аптека 911”. Там представлено величезний вибір препаратів, які ви можете придбати всього лише за декілька кліків. Також на сайті доступно безліч інформації щодо застосування, показань та протипоказань різноманітних лікарських засобів. Тому рекомендуємо тримати сайт Аптеки 911 завжди під рукою.

Натуральний чай – смачно та корисно

0

Якщо Ви не знаєте, то фруктово-ягідні концентрати в чаї – це пастеризована суміш ягідної чи фруктової м’якості, також трав, спецій та цукру. Багаті вітамінами та поживними речовинами, цей продукт позитивно впливає на організм у будь-яку пору року. Завдяки різноманітності смаків, натуральним інгредієнтам і ароматам даний напій не тільки буде бадьорити Вас, але і буде корисним для здоров’я. Головне – пам’ятайте про терміни придатності чаю, адже все залежить від його виду та температури.

Корисні властивості натурального чаю

Зараз дуже популярний та актуальний – чай натуральний, який має фруктово-ягідні концентрати. Він має насичений, живий смак та свої корисні особливості, наприклад:

  • в його складі немає кофеїну;
  • використовують лише ретельно відібрані натуральні ягоди та фрукти;
  • завдяки шоковому заморожуванню в чайному концентраті зберігаються фруктово-ягідні смаки та їх властивості;
  • ідеально підходить для гарячого чаю, доступні безліч різноманітних смаків (апельсин, імбир, лайм, маракуя, м’ята, манго та багато інших);
  • можна залити як окропом, так і холодною водою, він повністю розчиняється;
  • не містить барвників, ароматизаторів та штучних консервантів.

Які переваги натурального чаю у пакетиках?

Чай в пакетиках має ряд плюсів, а саме:

  1. Швидкість та легкість заварювання. Концентрований чай, так і чай в пакетиках дуже швидко заварюється, аніж крупнолистовий розсипний чай.
  2. Гігієнічність. Чай виготовляється в індивідуальних пакетиках, так він захищений від вологи, пилу та неможливий контакт з іншими продуктами.
  3. Зручність обліку. Купити такий чай простіше та зручніше з точки зору ведення обліку на якомусь об’єкті. Тому що легко порахувати пакетики і визначити середнє споживання, тобто продажі.
  4. Зберігання. Завдяки компактній упаковці чай зберігати зручно.
  5. Ціна. Купувати натуральний чай в пакетиках набагато вигідніше, аніж пресований чи розсипний.

Які є різновиди чаю?

У кожного свій смак до цього напою. Однак світ чаю різноманітний, і кожен може вибрати те, що йому до вподоби більше. Тому існують деякі види:

  • Зелений, чорний та фруктовий чай. І зелений, і чорний чай походять з одних і тих же дерев, але є різниця – в обробці. Чорний окислюється за допомогою ферментів, так листя темніє і збільшує його насиченість та гіркоту, а зелений пропарюється без окислення. Фруктові чаї містять, зазвичай, шматочки фруктів та листя чайного дерева.
  • Чай з добавками та без. Чистий чорний чай виготовляється з одного листа і характеризується чистим, хоча іноді і терпким смаком. Отриманий напій часто має цитрусові, квіткові та медові нотки. Чаї з добавками містять підсилювачі смак (пелюстки квітів, шматочки фруктів та ароматизатори), тому такі продукти солодші та ароматніші. 
.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.