Понеділок, 29 Квітня, 2024

Історія створення велосипеда

Двоколісний велосипед настільки простий і очевидний за своєю конструкцією, що завжди вважалося, що він мав з’явитися набагато раніше, ніж є насправді. Немає жодних свідчень того, що велосипед існував до початку 1817 року, коли німця Карла Фрідріха Драйса фон Зауербронна (1785-1851) було знайдено верхом на двоколісному транспортному засобі, який він приводив у рух, бігаючи ногами по землі. Спочатку він називався Laufmaschine («бігова машина»), а пізніше, коли Дрейс зробив переднє колесо поворотним, – velocipede («швидка нога»); сучасники дали йому назву dræsine на честь його винахідника. Його по праву можна назвати попередником власне двоколісного велосипеда. Перші карети потрапили до Данії ще 1818 року. Коляска була вдосконалена британським каретним майстром Денісом Джонсоном і запущена у виробництво під назвою пішохідного коня-хобі. Зараз можна гірський велосипед купити у нашому магазині.

Точної інформації про те, хто і коли першим поставив педалі на поїзд, немає. Натомість достовірно відомо, що у 1866 року у США француз П’єр Лаллеман запатентував і налагодив виробництво драгсинів з педалями на передньому колесі, щоб можна було ногами повністю відриватися землі. У 1867 році він повернувся до Франції і виявив, що у П’єра Мішо (1813-83) та двох його синів вже була така ж ідея у 1861 році, і вони також почали виробництво. Новий транспортний засіб отримав назву «велосипед» і відразу став повсюдно популярним. Було сформовано клуби та створено «школи верхової їзди». 1869 року з’явилася перша велосипедна література, присвячена мистецтву балансування на двох колесах.

Велосипед прибув до Данії в 1869 році і його зустріли з великим інтересом. Подейкували навіть про велосипедну лихоманку, яка поширилася країною. Місцеві ковалі розпочали виробництво, копіюючи американський чи французький велосипед у першому датському виробництві велосипедів. У Данії його прозвали völtepeter через його схильність втрачати рівновагу. Це прізвисько було продовжене на пізнішому високому велосипеді.

Популярність важкого, незграбного велосипеда вже в 1870 пішла на спад, за винятком Англії, де його називали «костотряс». Натомість були розроблені більш легкі та більш підходящі велосипеди. Була винайдена порожня легка трубчаста рама, а також колеса із затиснутими тонкими спицями, кульковими підшипниками та підвіскою. До 1870-х років в Англії велося значне виробництво, але в інших місцях, незважаючи на покращення, віри в майбутнє велосипедів було менше.

Магазин velogo.com.ua пропонує товари високої якості.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.