Четвер, 25 Квітня, 2024

Китайців поки не буде: чи є майбутнє у рівненського летовища?

Ще чотирнадцятого січня голова Рівненської облдержадміністрації підписав спеціальний меморандум із однією із найбільших в Китаї корпорацій “PowerChina International Group Limited”. Планувалося, що закордонна фірма мала дати нове дихання місцевому летовищу і реконструювати його. Пише Рівне Майбутнього

Через тиждень після підписання меморандуму Рівненська ОДА оприлюднила іншу інформацію. З неї стало відомо, що нині аеропорт бере участь у пілотному проекті, яку в минулому році створила Агенція з питань підтримки державно-приватного партнерства. В рамках пілоту планується розробити спочатку концепцію розвитку аеропорту, й лише тоді залучати інвесторів. 

Агенція не займається реконструкцією самого аеропорту, лише створенням плану розвитку, який згодом будуть презентувати на державному рівні. Меморандум з “PowerChina” підписаний, однак він ще не означає, що інвестори готові взяти під свою опіку летовище. 

Відомо, що керівництво аеропорту також працювало над власним планом розвитку. Однак гроші на це так і не отримали. Директор Ігор Насинюк каже, що наміри співпрацювати із китайською компанію задекларували. Але чи буде з того щось, поки не відомо. Адже таких меморандумів було вже підписано багато. Ймовірною причиною таких коротких відносин з інвесторами є борги, які має підприємство. На сьогоднішній день обласна рада виділила кошти, які направлять на погашення боргів із виплати заробітної платні працівникам аеропорту. Інформує “Рівне Вечірнє“. 

У свою чергу заступник голови РОДА Ігор Тимошенко зазначає, що для того аби передати аеропорт у концесію, має відбутися конкурс. На нього можуть прийти як китайські, так і європейські фірми. Нині очільники області не готові віддати аеропорт ні китайцям, ні комусь іншому.

До слова, станом на сьогоднішній день, представники аеропорту ведуть переговори із туроператором JoinUp, оскільки із квітня планують запустити регулярні рейси з Рівного до Єгипту. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.