Рівняни отримають субсидії в автоматичному режимі: хто потрапляє в цей список?

Рівняни отримають субсидії в автоматичному режимі: хто потрапляє в цей список?

Настала холодна пора, розпочався опалювальний сезон, а відтак прискіплива увага зараз мешканців Рівного прикута до субсидій. Однак в цьому сезоні все відбувається набагато спокійніше - в управлінні соціального захисту населення повідомляють, що відносний спокій обумовлений тим, що більша частина населення отримала субсидії в автоматичному режимі, пише “Рівне Майбутнього”.  

Ті, хто мав би отримувати субсидії в найближчий період часу, мають господарства, які потрапляють під перелік вимог, виставлених в управлінні соціального захисту. Поки достеменно відомо, що такий перерахунок здійснили орієнтовно для 18 тисячі сімей, та ще близько тисячі отримали в автоматичному режимі відмову. Відмову отримали не тільки ті, хто не підпадає під вимоги управління, а й ті, у кого нараховано заборгованість більш як за місяць часу.  

Попередньо в управлінні попереджали, що в порядок автоматичного розрахунку гарантовано потрапляють пенсіонери та рівняни, які працюють, а ще - ті, у кого не відбулося жодних змін у складі сім’ї за останній час. А от тим, хто працює, але не отримує мінімального порогу заробітньої плати, потрапити в автоматичний перерахунок не вдасться.  

Пригадаємо, ще минулого року для рівнян став доступний електронний сервіс для пошуку себе в реєстрі тих, хто отримує субсидії. Йдеться про Єдиний державний реєстр отримувачів субсидій. Тож дедалі більше рівнян тепер надає перевагу електронному сервісу, а не дзвінкам в управління соціального захисту.  

Для того, щоб скористатися урядовим сервісом, необхідно тільки вказати свою електронну адресу. Сервіс зручний тим, що дозволяє побачити і розміри субсидій у разі призначеня в опалювальний чи міжопалювальний сезон.  

Зазначимо, що перші кошти за повний опалювальний місяць рівняни отримають в грудні за попередній місяць - листопад.  

Формат публікації
Власна (коротка)
The website encountered an unexpected error. Please try again later.