Четвер, 11 Серпня, 2022

Рівненська дитяча залізниця: про старт сезону та роботу під час воєнного стану

Рівненську дитячу залізницю полюбляють не лише місцеві діти, а й гості нашого міста. Це чудова можливість проїхатися вздовж річки на дитячому потязі та насолодитися навколишньою природою. Через війну в нашій країні цього року розважальному об’єкту все ніяк не виходило розпочати свою роботу. Далі на rivne-future.com.ua.

25 червня потяг все-таки здійснив свій перший маршрут та вирішились питання, які виникали в процесі його старту.

Історія Рівненської дитячої залізниці

Будівництво залізниці тривало в 1948-1949 роках. Подібні заходи організовувались по всій території України в післявоєнний час. Будівництвом займалися в основному працівники Ковельської залізниці, але й не без допомоги місцевих жителів. 

Урочисте відкриття відбулося 9 травня 1949 року. Дитяча залізниця розташована в центральній частині Рівного вздовж річки Устя та має дві станції: Партизанська та Озерна. Цей шлях тупиковий з працюючим тепловозом ТУ2-137 і двома вагонами та 2 вантажними платформами.

Відстань між станція становить два з половиною кілометри. Долає потяг її за 10 хвилин. Потім триває 10-хвилинна зупинка на станції Озерна. За цей час працівники змінюють напрям руху, перечіплюють локомотив та запрошують повернутися на станцію Партизанська.

За весь час свого існування станція не працювали три роки. Вперше її закрили на початку 80-их років минулого сторіччя, коли укріпляли береги Усті бетонними плитами. Вдруге це сталося в 2020 році, коли весь світ переживав наслідки коронавірусної інфекції. 

Робота дитячої залізниці під час війни

Традиційно роботу залізниці розпочинають 9 травня. Її керівниця Наталія Сєркова розповіла, чому не вдалося з першої спроби запустити розважальний потяг для рівненських малюків.

Планували все організувати 25 червня та склалися обставини таким чином, що цьому перешкодили технічні причини та неотримання важливого дозволу. Зараз всі питання вирішили і потяг здійснив свій перший рейс у 2022 році, а маленькі дослідники були надзвичайно раді цій події. Практика показує, що охочих скористатися потягом завжди достатньо.

Працюватиме залізниця щосуботи та щонеділі з 10:00 по 16:00. Про зміни в роботі повідомлятимуть додатково. Відвідувачів запрошують до кінця вересня скористатися прекрасною можливістю проїхатися з вітерцем та отримати масу задоволення від поїздки.

25 і 26 червня перші рейси здійснили 650 пасажирів. Вдалося вторгувати на квитках 22 218 гривень. Варто зазначити, що вартість проїзду в цьому році переглянули. За дитячий квиток просять в одну сторону 14 гривень, дорослий вартуватиме 21 гривню.

Розробили також алгоритм дій на випадок повітряної тривоги. Якщо потяг не досяг кінцевої зупинки, він обов’язково повинен завершити свій маршрут. Після цього пасажири повинні звільнити транспорт та прямувати в найближчі укриття. Такі приміщення знаходяться по обидві сторони залізниці. Лише після завершення звуків сирени робота залізниці відновиться. 

Працівники турбуються про відвідувачів та просять не ігнорувати сигналів повітряної тривоги.

Latest Posts