Четвер, 10 Жовтня, 2024

Game City Conference — регіональний захід, спрямований на розвиток ІТ-галузі Рівненщини

Такий захід у Рівному відбувається вже не вперше. Організатором конференції є Громадська спілка “Rivne IT Cluster» – найбільше об’єднання ІТ компаній Рівненської області. Партнерами заходу виступають: IT Ukraine Association, Дія.City, Дія.City United та Міністерство цифрової трансформації України.

За задумом організаторів, конференція має сприяти обміну інновацій і знань у сфері інформаційних технологій, а також має на меті об’єднати досвідчених фахівців у ІТ-сфері, бізнес, студентів для спільного навчання та здійснення заходів, направлених на вдосконалення індустрії ІТ в регіоні, пише сайт rivne-future.com.ua.

Такі заходи сприяють пошуку нових бізнес-контактів, створенню нових можливостей для розвитку ІТ-індустрії регіону. Загалом, Game City Conference – найбільший щорічний захід професійних розробників відеоігор, що відбувається в західній частині нашої держави.

Повернути відчуття єдності

Game City є першою ігровою конференцією у нашому регіоні, яка проводиться з метою об’єднання досвідчених спеціалістів у сфері розробки ігор.

Зробити саме офлайн формат конференції вирішено було через те, що за час останніх подій всі вже втомилися від онлайн-семінарів. Також не всі мають можливість відвідати європейський ігровий івент. А ще дуже важливим є живе спілкування з однодумцями.

Адже конференція – це багатогранна подія, де не лише можна почути цікаві тематичні лекції знавців своєї справи, а й взяти участь у нетворкінгу, виставках та презентаціях, знайти партнерів по бізнесу, відвідати неформальні заходи.

Маленьке місто теж має перспективи 

Організатори назвали захід Game City Conference, аби привернути увагу розробників усієї країни до невеликого міста, якого вони не знають. Адже у більшості місто Рівне асоціюється як провінційне містечко.

Звісно, що мегаполіси мають великі можливості, але й у невеликих містах є великі перспективи. Тому однією з цілей конференції було показати красиве, безпечне, тихе, з комфортними умовами для життя та діяльності, сучасне і відкрите до цікавих пропозицій місто Рівне.

Напрямки конференції 

Організатори добре продумали ідею заходу, не обмежуючись чимось одним, а включивши різні тематичні напрямки. Тому ця подія завжди цікава для різних фахівців з ІТ-сфери, де можна налагодити ділові контакти, отримати нові знання, обмінятися досвідом, навіть знайти роботу.

Тож, основними напрямами конференції є: освіта, бізнес, геймдев та ІТ.

Освітній трек є досить насиченим. Даний напрямок орієнтований на методистів, педагогів, викладачів, студентів та всіх, хто зацікавлений впроваджувати інноваційні методи навчання у сфері ІТ. 

Питання, що розглядаються в цьому блоці, стосуються:

  • розвитку цифрової компетенції в частині навчання роботи з комп’ютером, розвитку критичного мислення, кібербулінгу, безпечного користування інтернетом, пошуку інформації, медіаграмотності;
  • впровадження інноваційних методів навчання в ІТ-освіті в частині використання гейміфікації, VR/AR, STEM-освіти, проєктного навчання, інших інтерактивних методів, направлених на підвищення мотивації учнів;
  • підготовки фахівців ІТ-сфери в частині обговорення шляхів підготовки кваліфікованих кадрів, співпраці закладів освіти з роботодавцями;
  • надання інформації про можливості, які надає кар’єра у сфері ІТ в частині вимог до кандидатів, актуальних вакансій, планування кар’єри.

Напрямок “Бізнес” може бути цікавим керівникам проєктів, власникам startup-ів, інвесторам, бізнесменам, що мають намір розвивати власну справу в галузі ІТ. Цьогоріч на конференції серед спікерів у напрямку “Бізнес” виступав Володимир Бірюков з темою “Брендинг у час війни: залучення уваги через цифрові платформи”. Володимир Бірюков розповів про важливість адаптації брендингу до викликів воєнного часу, а також про те, як ефективно використовувати цифрові платформи аби заручитися увагою та підтримкою. Розповів про проєкт “Torrents of Truth”, який через включення репортажів про війну у популярні музику та фільми, допомагають донести правду до російської аудиторії, що займається піратством в інтернеті. 

Команда “Реноме Смарт” підняли тему ІТ-безпеки, детально розглянувши природу та причини кіберзагрози, а також на прикладі конкретних кейсів проаналізували помилки бізнесу в питаннях ІТ-безпеки.

Напрямок “Геймдев” дуже цінний для розробників ігор, художників, геймдизайнерів, звукорежисерів, 3D-моделлерів, тобто усім, хто цікавиться чи займається створенням відеоігор.  

Game City Conference було охоплено всі актуальні напрямки процесу створення відеоігор від розробки ігор на Unity та Unreal Engine до анімації, геймдизайну, 3D-моделювання, звукорежисури та маркетингу. На конференції є унікальна можливість налагодити ділові контакти, знайти інвесторів та партнерів для власних чи спільних проєктів.

Напрямок “ІТ” зацікавить фахівців сфери інформаційних технологій, які займаються системним адмініструванням, програмуванням, кібербезпекою, веброзробкою, маркетингом тощо. 

На конференції такі категорії фахівців мають завжди можливість отримати унікальну інформацію та практичні знання з актуальних тем від запрошених досвідчених спікерів та партнерів з різних ІТ-сфер.

Про перспективи

Організатори, натхненні успішним проведенням конференцій минулого року та цьогоріч, продовжуватимуть і надалі проводити такі заходи, роблячи їх ще цікавішими та масштабнішими.

За словами керівниці Громадської спілки “Rivne IT Cluster» Євгенії Жовнач, результат можливий за умови об’єднання зусиль влади, бізнесу та громадськості.

“При цьому важливо робити конкретні дії. Game City Conference – це саме ті конкретні дії, які допомагають згуртувати однодумців на шляху до успіху в галузі інформаційних технологій”, – зазначає Євгенія Жовнач.

За словами організаторів, проведення таких дійств дуже відповідальна справа та результат завжди перевершує очікування.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.