Середа, 29 Травня, 2024

Історія рівненського тролейбусу

Часто трапляється так, що міська інфраструктура є не лише частиною побуту містян, але й вагомою історичною спадщиною міса. Така доля не оминула і Рівне, пише rivne-future.com.ua.

Післявоєнна відбудова Рівного, що активно тривала в другій половині ХХ століття, подарувала містянам новий вид громадського транспорту – тролейбус. Свою першу подорож вулицями міста він здійснив у листопаді 1974 року, майже одразу здобувши прихильність користувачів. На його боці були вагомі переваги: 

  • екологічність, що забезпечувалась електричним двигуном;
  • велика кількість місць;
  • комфорт, який якісно вирізняв тролейбус з-поміж інших видів тодішнього транспорту. 

Перші кроки та кілометри

Як і будь-що рукотворне, все починається з людей, що проводять тролейбусні лінії, створюючи всю необхідну інфраструктуру. Тролейбусний парк Рівного почався з людей, що прибули до міста з різних частин України, аби дати рівнянам новий та зручний транспорт. Всього їх було декілька десятків, навколо яких, в подальшому, і розвивався цей вид міського транспорту. Зараз, число співробітників вдесятеро перевищує ту кількість, що була на самому початку. Цікавим фактом є те, що окремі водії-першопрохідці рівненського тролейбусу працюють і донині. 

Зі зростанням персоналу, зростала і кількість маршрутів, яких сьогодні налічується 12. Ними легко можна подолати місто в різних напрямках: як з півночі на південь, так і з заходу на схід. Від своєї появи й до сьогодні, цей спосіб пересування містом залишається одним з найшвидших та найдешевших. Обслуговує весь тролейбусний парк міста єдине депо, що розташовується на вулиці Данила Галицького, 23. 

Минуле та сучасне міського тролейбусу

undefined

На початках, парк тролейбусів складався з особливих моделей, що виготовлялись в Чехословаччині на замовлення СРСР. 

Споглядаючи за рухом різних тролейбусів по місту, легко помітити те, що вони відрізняються один від одного. Причини цього є радше випадковими, аніж цілеспрямованими, адже, за довгий час свого існування, тролейбусний парк поповнювався різними моделями машин. Варто зауважити, що рівненський тролейбус відноситься до найстаріших в Україні. 

Нова ера рівненського тролейбусу почалась після проголошення незалежності, на початку 2000-х років. Поштовхом до розвитку міського електричного транспорту стала необхідність заміни старого парку машин, що мав чималий пробіг за довгі роки своєї служби. Це сприяло появі на вулицях міста тролейбусів нових моделей, що були виготовлені в Україні, або ж закуплені за кордоном. 

Те, що більшість містян сприймає як буденність, в своєму повсякденному житті, має свою довгу та яскраву історію. Ця фраза гарно описує тролейбуси, за допомогою яких люди потрапляли до дитсадка чи школи, або ж поспішали на побачення та зустрічі. В сучасному Рівному залишилось не так багато речей, що поєднували б між собою покоління і саме тролейбус є однією з них.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.